Biuletyn Informacji Publicznych PUP Wałbrzych

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

22.10.2013 - Informacja dla Spółdzielni Socjalnych

    Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu uprzejmie informuje, że z powodu braku środków finansowych od dnia 23.10.2013 r. nie będą przyjmowane wnioski o zawarcie umowy o zwrot opłaconych składek na ubezpieczenia społeczne za członków spółdzielni socjalnej zatrudnionych na podstawie spółdzielczej umowy o pracę bądź innej umowy potwierdzającej zatrudnienie w spółdzielni, o których mowa art. 12 ust. 3a ustawy z dnia 27 kwietnia 2006r o spółdzielniach socjalnych Dz.U. Nr 94, poz. 651 z późn.zm.

    Ewentualne pytania w w/w zakresie można kierować do pracowników Wydziału Instrumentów Rynku Pracy pod numerem telefonu: (74) 84-07-365 pok. 105.

Wałbrzych, dnia 22.10.2013r.

Metadane

Data publikacji : 22.10.2013
Data modyfikacji : 23.10.2013
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Renata Weselak
Osoba udostępniająca informację:
Renata Weselak
Osoba modyfikująca informację:
Renata Weselak

Opcje strony

do góry