Biuletyn Informacji Publicznych PUP Wałbrzych

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

13.01.2014 - Zasady postępowania dotyczące składanych wniosków o refundację kosztów doposażenia lub wyposażenia miejsc pracy

  1. Wnioski o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego podlegać będą opiniowaniu przez Zespół powołany w tym celu przez Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu.

  2. Posiedzenia Zespołu odbywać się będą w zależności od zaistniałych potrzeb.

  3. Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu ostatecznie decyduje o sposobie rozpatrzenia wniosku.

  4. Wnioski złożone w okresie naboru ponad limit środków finansowych przeznaczonych na refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego nie będą podlegały rozpatrzeniu.

  5. Wnioski złożone po terminie naboru nie będą rozpatrywane z uwagi na brak środków finansowych.

  6. Rozpatrzeniu podlegać będą jedynie kompletne wnioski, wypełnione we wszystkich polach w sposób czytelny, z określonymi we wniosku załącznikami, na formularzach obowiązujących w PUP w Wałbrzychu.

  7. O kolejności rozpatrzenia wniosku decyduje data wpływu kompletu dokumentów.

  8. Wnioski niekompletne nie podlegają rozpatrzeniu.

Metadane

Data publikacji : 13.01.2014
Data modyfikacji : 21.10.2014
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Monika Maciejewska-Szachniewicz
Osoba udostępniająca informację:
Monika Maciejewska-Szachniewicz
Osoba modyfikująca informację:
Monika Maciejewska-Szachniewicz

Opcje strony

do góry